I'm Waiting You
BlackWhite?


Maizatul Azreen

Assalamualaikum and Hi :)
saya mai , 15 , the owner of the blog .
i love you , bye :)


Round-Round



Story About Links Goodies


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hahaha saya sedih sebenarnya :'(
Rabu, 6 Jun 2012 | 9:18 PG | 0 BlackWhite
Assalamualaikum dan hi kepada pembaca setia , terutamanya Fathihah Amira sebab dia lah saya tulis entry kali ni . Sebenarnya , saya taknak cerita apa apa , sebab saya tak kuat lagi dah sebenarnya , cuma bajet bajet kuat ja :'(
macamni lah , dalam hidup saya , ada sorang laki yang betul betul penting bagi saya , saya sayang dia sangat sangat . Tapi .... harini dia dah buat saya kecewa dengan dia . Dia buat saya menangis :'(
*saya skema sngt , tukar ah* dia juga lah penyebab kenapa aku benci lelaki :'(
Aku single sampai sekarang sebab tunggu dia , tapi dia buat aku mcmni :'( *type sambil nangis-nangis*
ah babikkk ah kau , aku benciiiii kauuu ah cibai :'( kenapa ah nasib aku ni malang sangat . aku sayang kau lah , kenapa kau tak pernah nampak syaitonnnn :'( kalau aku tak sayang kau , tak adanya aku macam orang bodoh tunggu kau lagi . ah bodoh ah kau :'( eee tensyen tensyen :'(
*SEBENARNYA SAMPAI SEKARANG KAU TAKTAHU APA MAIN POINT AKU KAN ? SBB AKU MMG TAKNAK CERITA PUN :'(

aku cuma nak bagitahu yang aku sedih , kau tipu aku . Yelah , perempuan tuh lebih baik di mata kau en ? k pergilah kat dia pergi :'(
janji dengan aku dulu macam macam , tp semua janji keling :'( lepasni kau anggap jaa aku dah mati and tak pernah wujud dalam hidup kau lagi . nangis nangis aku kau buat , eyh jahatnya :'(
kau tahu tak , aku rasa macam nak hentak kepala aku kat dinding , biar tak ingat dekat kau lagi *muka tensyennnnn* kau buat aku dah tak kuat nak teruskan hidup aku :'(

*Aku tahu , readers mesti takkan paham cerita aku , sebab aku tak mampu nk ceritakan , TERLALU SAKIT :'( BILA TENGOK ORANG YANG KITA SAYANG , LEBIH MEMILIH UNTUK BAHAGIA DENGAN ORANG LAIN BERBANDING KITA :'(*
EH APA SALAH AKU ? APA KURANGNYA AKU ? AKU TAHU AKU TAK CANTIK MACAM DIA , TAPI APA YG KAU NAK SEBENARNYAA ? EYH KAU NI JANTAN :'( BILA AKU SURUH KAU BLAH DARI LIFE AKU , KAU KATA TAKNAK . BILA AKU MARAH KAU KATA HALAU , EH BUNUH JELAH AKU NI SENANG SIKIT :'(  DARIPADA AKU SAKIT HATI TENGOK KAU BAHAGIA DENGAN ORANG LAIN . SUMPAH AKU KATA , AKU RELA MATI WEH :'(

Dulu kau janji dengan aku , yang kau akan sayangkan aku . kau kata , nanti form 4 bila kau pindah selayang , kau sepenuhnya milik aku . tapi mcm mana kalau sekarang hati kau dekat orang lain ? sama jugak bila kau datang nnti , agaknya perasaan sayang tuh nanti takkan hilang :'(
habistuh macam mana dengan aku ? :'(  apa kau kata dengan aku dulu ? " i promise we will make a child as a HUSBAND AND WIFE :') " aku tahu jodoh ditangan tuhan , tapi perlu ke kau berjanji and buat aku tunggu kau sampai sekarang ? merana ah siak :'(
then sekarang kau dah taktau nk buat apa , kau suruh aku buat apa apa jaa dekat kau , asalkan dapat lega and puas hati aku . kau ingat aku puas ke kalau kau dah buat aku mcmni ? AKU RASA MCM NAK JA BUNUH KAU , LEPASTUH KITA MATI SAMA SAMA :'(
BABI AH TULAH KAU , SUKA SNGT BERJANJI AND BUAT AKU TUNGGU KAU MACAM TUNGGUL KAT SINI EN ? * sambil lap air mata*  eeh sedihnya , sebenarnya kalau boleh aku dah taknak percaya dekat mana mana lelaki dah , aku nk benci semua lelaki , hanya sbb kau :'(  TAPI DISEBABKAN kawan aku yang selalu ada dengan aku *epul* aku kuatkan semangat aku untuk teruskan hidup , tak benci dekat lelaki . but harini kau buat perangai , kau buat aku benci kau BERIBU RIBU KALI , smpai tak terkira dah :'(


ahahahaha TEHAAAA :'( sebenarnya mai taktahu nk cerita mcm mana , nk luah isi hati mai mcm mana :'(
yg penting dia jahat sbb buat mai menangis . mai tunggu diaaaa , lama sngt dah :'( tak kuat dah orang ni , nak nangis meraung raung boleh ? :'( dah ah sampai sini ja , saya tak mampu sebenarnya . KALAU SAYA MASIH WARAS , INSYAALLAH KITA JUMPA LAGI DAN INSYAALLAH AKAN ADA POS DARI SAYA :) KALAU SAYA TAK WARAS , TOLONG BAGITAHU DEKAT MAMA SAYA YANG SAYA SAYANG DIA SANGAT SANGAT :'(



ahaks babunnn ah kau , kau sama ja mcm gambar kat atas ni :'(


MUCH TEARS ,
Maizatul Azreen





Older Post