I'm Waiting You
BlackWhite?


Maizatul Azreen

Assalamualaikum and Hi :)
saya mai , 15 , the owner of the blog .
i love you , bye :)


Round-Round



Story About Links Goodies


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
A broken heart
Selasa, 8 Mei 2012 | 12:06 PG | 0 BlackWhite
Assalamualaikum and hi :)
boleh tak nak bgtahu something ?
harini semalam kelmarin esok luse , aku sedihh :'(
s-e-d-i-h sangatsangat .
dia dah mulai lupakan aku sikit demi sedikit . 
makkk aiii sedih nyah :'(
aku tahu aku tak pandai jaga hati dia ,
hmm . 
takpela , maybe we're not meant to be together :'/
so pasrah jelaa :'[
tuhan jaa yg tahu batapa s-a-k-i-t nya bila org yg kita sayang na pergi tinggalkan kita .
parah woi :'(
dahlah , sedihh ni . takda mood , ergh .
bye T_T
nampak gambo kat atas ni ?
hati aku dah retak sampai centuuu :'(
sakitnyaaa .
kbai Assalamualaikum :'(


Older Post | Newer Post